Huisregels en Leveringsvoorwaarden

 

Retourneren

  • Niet goed geld terug?
    Uiteraard is het mogelijk je geld terug te krijgen indien het item niet naar wens is. Echter verwerken wij de geretourneerde producten één keer per week. Het kan dus zijn dat je niet direct een bevestiging ontvangt wanneer het item in goede normen ontvangen is. Uiteraard handelen we wel zo spoedig mogelijk zodat ook jij zo snel mogelijk het geld geretourneerd krijgt.
  • Retourneren
    Ben je niet tevreden over het product of is de maat niet juist? Het is mogelijk om binnen veertien dagen na besteldatum het item terug te sturen naar Loved by Laura. (Met uitzondering van gepersonaliseerde items) Vul het retourformulier in en verzend deze samen met het item naar het volgende postadres;

Loved by Laura
Priorhof 10
5504 CK Veldhoven

Wij verwerken de retourzendingen eenmaal in de twee weken, je ontvangt een bevestiging wanneer het item in goede orde is ontvangen. (let op het item dient terug te zijn binnen de veertien dagen)

LET OP! Het retourformulier dient ingevuld te worden, anders kan de retournering niet voldaan worden. De verzendkosten van de retourzendingen komen ten alle tijden voor rekening van de koper.

LET OP! Bij onvoldoende frankering of ongefrankeerde items worden deze kosten in mindering gebracht tijdens het retourneren van het te totale vergoedde bedrag.

LET OP! Zorg dat bij het retourneren van de bestelling je de Track & Trace code door stuurt naar info@lovedbylaura.nl , maak je hier géén gebruik van dan is dit op eigen risico en ben jezelf verantwoordelijk mocht de bestelling kwijt raken met de post.

LET OP! Sale artikelen, gepersonaliseerde artikelen, kunnen niet geretourneerd worden.

  • Wat betekend in goede orde en zonder schade terug sturen?
    Het artikel of de artikelen dienen in ongebruikte staat, zonder schade, met prijskaartje en in originele verpakking terug gestuurd te worden. Denk hierbij ook aan in wat voor ‘doos’  je deze verstuurd. Zorg voor een stevige doos zonder gaten.

  • Mijn artikel is bij ontvangst beschadigd
    Indien je artikel beschadigd is bij aankomst, dient dit op dezelfde dag nog gemaild te worden naar info@lovedbylaura.nl. Indien wij een artikel ontvangen en wij vermoeden dat het artikel gedragen is of met opzet vernield, behouden wij het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of slechts een gedeelte van het bedrag te retourneren naar het bij ons bekende rekening nummer.

LET OP! Alle items worden voor verzending goed gecontroleerd op eventuele drukfouten, gaatjes, viezigheid etc.

  • Retourneren na 14 dagen
    Wij gaan er na 14 dagen van uit dat je met veel plezier onze items hebt ontvangen. Het is na 14 dagen dan ook niet meer mogelijk om de ontvangen items te retourneren.


    Alle informatie het leveren van je items

     

    • Levering van de bestelling
      Wij streven er naar dat je bij iedere online bestelling het item ontvangt als een persoonlijk cadeau. Een feest om het te bestellen en ontvangen vinden wij erg belangrijk en wordt nagestreefd met veel zorg en liefde. De bestelling wordt aangeboden naar door jou opgegeven adres. Wij doen ons best om de artikelen zo spoedig mogelijk naar je te versturen. Je mag uitgaan van een levertijd tussen de één en vijf dagen. Afwijkende leverdata of eventuele vertragingen worden direct gemeld indien mogelijk voor of na aankoop.

     

    • LET OP! De artikelen worden enkel naar je verstuurd indien de betaling door ons is ontvangen.

      LET OP!
      Aan de gemelde en vermelde leveringstermijnen kunnen géén rechten worden ontleend. De genoemde leveringstermijnen kunnen niet leiden tot enige vorm van aansprakelijkheid.

    • Hoe weet ik dat mijn bestelling onderweg is?
      Wij houden je per mail op de hoogte wanneer de bestelling verstuurd is naar je postadres.

    • De bestelling is verstuurd naar het verkeerde postadres
      De bestelling wordt verstuurd naar het postadres wat jij bij ons hebt door gegeven tijdens de aankoop van je items. De koper is verantwoordelijk dat het postadres goed en volledig wordt ingevuld. Loved by Laura kan daarom niet aansprakelijk worden gesteld voor het bezorgen van de bestelling op het onjuiste adres. 

    • Verzending Track & Trace
      Wij verzenden de bestelling via Post NL. Na versturen van de bestelling mailen wij jouw via het bij ons bekende e-mailadres een verzendbewijs met code toe. Met deze zogenaamde Track & Trace-code, ook wel het zendingsnummer genoemd. Kan zowel de klant als Loved by Laura de bestelling via internet volgen.

    Alles over onze kleding

    • Prijzen
      De prijzen die wij hanteren zijn altijd inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten.

    • Hoe vallen de maten?
      Indien een maat afwijkt van de ‘ standaard’  maat wordt dit vermeld bij het artikel. Staat er niet specifiek iets beschreven over de maat, dan kun je standaard maat aanhouden.
    • Vandaag is het item wat ik besteld heb goedkoper geworden, krijg ik deze korting alsnog?
      Wanneer het item besteld en betaald is, wanneer het item onderweg is of wanneer je zojuist het item thuis hebt ontvangen is het niet meer mogelijk om deze korting alsnog te ontvangen.

    • Is bijbestellen van items mogelijk?
      We kunnen niet garanderen dat we het gewenste items bij kunnen bestellen. Er zijn items die uniek zijn en items die wij éénmalig aanbieden en daarna vervangen worden voor een nieuw item. Je mag het ons wel altijd vragen door een mail te versturen naar info@lovedbylaura.nl

       

      Huishoudelijke mededelingen

       

      • Wat betekend wij zijn op vakantie.
        Dit betekend dat Loved by Laura op dat moment aan het genieten is van een heerlijke vakantie. Het is uiteraard mogelijk om items te bestellen, echter zit er dan wel vertraging op het leveren van de items. Na de vakantie worden de bestelling spoedig mogelijk naar je verstuurd.
      • Cadeaubon
        Ik ben vergeten mijn cadeaubon in te leveren
        Helaas is het na het betalen van de bestelde items, niet meer mogelijk om met terug werkende kracht de cadeaubon in te leveren. De cadeaubon kan dan weer ingeleverd worden op de volgende bestelling.

        LET OP! Indien er is betaald met een cadeaubon, en je bent niet tevreden over de maat of het product is het niet mogelijk om geld terug te krijgen. Je krijgt dan het te vergoedde geld terug in de vorm van de cadeaubon

      • Ik heb een klacht
        Indien je toch niet helemaal tevreden bent over een item of onze manier van communiceren, de website of elders, voel je alsjeblieft zo vrij om ten alle tijden per mail contact op te nemen. We horen graag wat wij zouden kunnen verbeteren, zodat al onze klanten tevreden kunnen zijn met de diensten en items die wij leveren. Tevredenheid staat bij ons namelijk hoog in het vaandel en wij danken je voor het nemen van de tijd om deze klacht met ons te delen.  Sinds februari 2016 is het voor de klant van een webshop ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Klik hier om naar het ODR-platvorm te gaan. Let op, dit is enkel mogelijk indien uw klacht nog nergens anders in behandeling is genomen.

      Liefs Laura